پرسشنامه خلاقیت سازمانی رندسیب

کافی نت یاس دنلود مقاله و تحقیق و پروژه و پاورپوینت

پرسشنامه خلاقیت سازمانی رندسیب دارای ۴ صفحه می باشد به صورت فایل ورد می باشد . جهت دانلود فایل پرسشنامه بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پرسشنامه در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

ضمناً در صورت تهیه فایل پرسشنامه مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پرسشنامه نمی باشند می توانند عنوان فایل پرسشنامه درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل cofenetyascom@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پرسشنامه از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

پرسشنامه خلاقیت سازمانی رندسیب

که توسط رندسیپ در سال ۱۹۷۹ ابداع گردیده است. این پرسشنامه دارای ۵۰ پرسش است که بر اساس یک طیف لیکرت پنج درجه­ای (کاملاً موافقم: ۵، موافقم: ۴، بی­نظم: ۳، مخالفم:۲، کاملاً مخالفم:۱) درجه­بندی شده است. و میزان خلاقیت فرد در سازمان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

گزینه‌های انتخابی افراد به صورت زیر امتیازبندی شده و سپس جمع امتیازات محاسبه می­شود:

امتیاز درجه بندی
بین ۸۰ تا ۱۰۰ خیلی خلاق
بین ۶۰ تا ۷۹ خلاقیت بالای متوسط
بین ۴۰ تا ۵۹ خلاقیت متوسط
بین ۲۰ تا ۳۹ خلاقیت زیر متوسط
بین ۱۹ تا ۱۰ غیرخلاق

سنجش روایی و پایایی:

برای بررسی روایی آزمون در داخل کشور کاظمی (۱۳۸۱) از روایی صوری استفاده کرده و روایی ابزار را تأیید نموده است؛ همچنین جهت بررسی پایایی این آزمون از طریق آلفای کرونباخ پایایی را محاسبه و میزان آن را   ۷۳/۰ گزارش کرد. (به نقل از جولا­زاده، ۱۳۸۸).

همچنین برای بررسی پایایی پرسشنامه­ مذکور  ضریب پایایی آلفای کرونباخ برای ۳۰ نفر از افراد مورد بررسی (که به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند) محاسبه گردید و نتیجه این بررسی نشان داد که ضریب پایایی آلفای کرونباخ برای کل سؤالات پرسشنامه ۷۷/۰ می­باشد که نشان­دهنده پایایی ابزار اندازه­گیری در این تحقیق است.

25,000 ریال – خرید
مطالب پیشنهادی:
  • مقاله رویکردهای و نظریه های خلاقیت
  • مقاله مدیریت دانش و خلاقیت
  • مقاله فرآیند خلاقیت
  • مقاله خلاقیت و فرهنگ
  • مقاله موانع خلاقیت
  • برچسب ها : , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو پیشرفته

    دسته‌ها

    آخرین بروز رسانی

      پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایhttp://cofenetyas.comمحفوظ می باشد.