سورس کد بازی ماشین به زبان #c سی شارپ

کافی نت یاس دنلود مقاله و تحقیق و پروژه و پاورپوینت

سورس کد بازی ماشین به زبان #c سی شارپ

در این سورس کد بازی ماشین که به زبان #c سی شارپ نوشته شده با استفاده از winForms   و رویداد های صفحه کلید و تایمر یک بازی ماشین پیاده سازی گردیده است .

*کلید های جهت دار باعث حرکت ماشین شده.

*پروژه در برنامه Visual studio زده شده بنابراین برای اجرای این برنامه نصب این برنامه روی سیستم از الزامات است.

*تصاویر و خروجی های برنامه:

 

500,000 ریال – خرید

جهت هر گونه سوال در خصوص پروژه مربوطه و انجام تخصصی پروژه های برنامه نویسی دانشجویی از طریق پیامک یا واتس آپ با شماره ۰۹۳۵۱۳۸۶۷۹۹  در تماس باشید

جهت دریافت و خرید سورس کد مربوطه بر روی گزینه خرید انتهای متن  کلیک نمائید و پس از وارد نمودن مشخصات خود به درگاه بانک متصل شده که از طریق کلیه کارت های عضو شتاب قادر به پرداخت می باشید و بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین به صورت خودکار  لینک دانلود سورس کد بازی ماشین به زبان سی شارپ مربوطه فعال گردیده که قادر به دنلود فایل کامل آن می باشد .  

انجام پروژه برنامه نویسی

ما آمادگی داریم تا در زمینه انجام پروژه های برنامه نویسی، انجام پروژه دانشجویی رشته کامپیوتر گرایش های سخت افزار – نرم افزار- هوش مصنوعی – شبکه – امنیت – معماری -تجارت الکترونیک به دانشجویان خدمت رسانی کند. تیم ما خدمات پروژه  برنامه نویسی به زبان های برنامه نویسی مختلف را می تواند برعهده بگیرد. کافیست درخواست خود را از طریق پیامک به شماره ۰۹۳۵۱۳۸۶۷۹۹ یا به ایمیل cofenetyascom@gmail.com ارسال فرمایید تا پس از بررسی جزییات سفارش  توسط کارشناسان  هزینه و زمان لازم برای انجام پروژه شما ارسال شود.

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو پیشرفته

دسته‌ها

آخرین بروز رسانی

    شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
تمامی حقوق برایhttp://cofenetyas.comمحفوظ می باشد.