پرسشنامه استاندارد سبک های مدیریت تعارض

کافی نت یاس دنلود مقاله و تحقیق و پروژه و پاورپوینت

پرسشنامه استاندارد سبک های مدیریت تعارض دارای ۴ صفحه می باشد به صورت فایل ورد می باشد . جهت دانلود فایل پرسشنامه بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پرسشنامه در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

ضمناً در صورت تهیه فایل پرسشنامه مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پرسشنامه نمی باشند می توانند عنوان فایل پرسشنامه درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل cofenetyascom@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پرسشنامه از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

پرسشنامه استاندارد سبک­های مدیریت تعارض

پرسش نامه سبک های تعارض که به وسیله پوتنام و ویلسون طراحی شده است. این پرسش نامه در کتاب رفتار سازمانی رابینز (۱۹۹۱، به نقل از مقیمی،۱۳۸۵) آورده شده است و پنج شیوه مدیریت تعارض را که شامل اجتناب ، تطبیق یا سازش، همکاری مصالحه و رقابت است در درون سه راهبرد کنترل، عدم مقابله و راه حل گرایی مورد سنجش قرار می دهد. این پرسش نامه شامل ۳۰ سوال ۷ گزینه ای که به شکل لیکرت طراحی و از ۱ تا ۷ امتیاز بندی شده است.

این سه استراتژی به شماره گویه های پرسش نامه در جدول ۳-۳ زیر آمده است:

الف- استراتژی عدم مقابله: شامل شیوه های اجتناب، تطبیق یا سازش می شود.

ب-استراتژی راه حل گرایی: شامل شیوه ای همکاری و مصالحه است

ج-استراتژی کنترل: این استراتژی با شیوه رقابتی یکسان است.

پایایی پرسش نامه مدیریت تعارض

ضریب پایایی این پرسش نامه توسط مولایی(۱۳۸۷)با استفاده از آلفای کرونباخ وتنصیف  برابر با ۸۰/۰ و ۸۷/۰ گزارش شده است در تحقیق دیگری که توسط اشکوه طاهری (۱۳۸۵)بر روی ۲۰ نفر از مدیران ادارات تربیت بدنی و مدیران تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش استان خراسان رضوی انجام شد ضریب پایایی این پرسش نامه از طریق فرمول آلفا کرونباخ ۸۷/۰بدست آمد(مولایی،۱۳۸۷)در تحقیق حاضر برای تعیین پرسش نامه راهبرد مدیریت تعارض از روش آلفای کرونباخ وتنصیف استفاده شد.

25,000 ریال – خرید
مطالب پیشنهادی:
  • مقاله تعارض مادر- دختر
  • مقاله تعارض والد – فرزند
  • مقاله سبک های مدیریت تعارض
  • مقاله نظریه های مدیریت تعارض
  • مقاله تعارض های زناشویی و حل آن از دیدگاه درمان عقلانی- عاطفی
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو پیشرفته

    دسته‌ها

    آخرین بروز رسانی

      پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایhttp://cofenetyas.comمحفوظ می باشد.