پرسشنامه عدالت سازمانی

کافی نت یاس دنلود مقاله و تحقیق و پروژه و پاورپوینت

پرسشنامه عدالت سازمانی دارای ۵ صفحه می باشد به صورت فایل ورد می باشد . جهت دانلود فایل پرسشنامه بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پرسشنامه در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

ضمناً در صورت تهیه فایل پرسشنامه مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پرسشنامه نمی باشند می توانند عنوان فایل پرسشنامه درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل cofenetyascom@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پرسشنامه از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

پرسشنامه عدالت سازمانی

برای سنجش عدالت سازمانی از پرسشنامه گرینبرگ(۱۹۹۰) استفاده گردیدکه درسه بعد و شامل۲۰سوال است و در قالب مقیاس ۵ گزینه ای لیکرت۲(کاملا موافقم- موافقم- نظری ندارم- مخالفم-کاملا مخالفم) به شکل جدول (۳-۲) طراحی و مورد استفاده قرار گرفته است.

تعیین اعتبار (روایی۱) پرسشنامه :

مفهوم اعتبار به این پرسش پاسخ می‌دهدکه ابزار اندازه‌گیری تا چه حد، خصیصه مورد نظر را می‌سنجد .

بدون آگاهی از اعتبار ابزار اندازه‌گیری نمی‌توان به دقت داده‌های حاصل از آن اطمینان داشت. دراین تحقیق

برای تعیین روائی ابزار جمع آوری اطلاعات، ازروائی نمادی یاصوری استفاده گردیدکه بابهره گیری ازنظرات وپیشنهادهای اساتید وکارشناسان امر مورد تایید واقع شد.

تعیین پایایی۱ (قابلیت اعتماد) پرسشنامه :

قابلیت اعتماد یا پایایی یکی از ویژگیهای فنی ابزار اندازه‌گیری است . مفهوم یاد شده به این امر سر و کار دارد که ابزار اندازه‌گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می‌دهد.

دامنه ضریب قابلیت اعتماد از صفر (عدم ارتباط) تا ۱+ (ارتباط کامل) است. ضریب قابلیت اعتماد نشانگر آن است که تا چه اندازه ابزار اندازه‌گیری ویژگی‌های با ثبات آزمودنی و یا ویژگیهای متغیر و موقتی آن را می‌سنجد . برای محاسبه ضریب قابلیت اعتماد ابزار اندازه‌گیری شیوه‌ های مختلفی به کار برده می‌شود. از آن جمله می‌توان به :

اجرای دوباره آزمودن (روش بازآزمایی)

روش موازی (همتا)

روش تصنیف (دو نیمه کردن)

روش کودر- ریچارد سون

روش آلفای کرونباخ۲ اشاره نمود.

در این تحقیق به منظور تعیین پایایی آزمون از روش آلفای کرونباخ۱ استفاده گردیده است. این روش برای محاسبه هماهنگی درونی ابزار اندازه‌گیری که خصیصه‌های مختلف را اندازه‌گیری می‌کند به کار می‌رود. برای محاسبه ضریب آلفای کرونباخ ابتدا باید واریانس نمره‌های هر زیرمجموعه ، سوال‌های پرسشنامه و ورایانس کل را محاسبه کرد .

25,000 ریال – خرید
مطالب پیشنهادی:
  • مقاله عوامل موثر بر عدالت سازمانی
  • مقاله ساختار سازمانی و عدالت سازمانی
  • مقاله عدالت سازمانی
  • برچسب ها : , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو پیشرفته

    دسته‌ها

    آخرین بروز رسانی

      چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایhttp://cofenetyas.comمحفوظ می باشد.