پرسشنامه سبک های عمومی تصمیم‏ گیری

کافی نت یاس دنلود مقاله و تحقیق و پروژه و پاورپوینت

پرسشنامه سبک های عمومی تصمیم‏ گیری دارای ۲ صفحه می باشد به صورت فایل ورد می باشد . جهت دانلود فایل پرسشنامه بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پرسشنامه در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

ضمناً در صورت تهیه فایل پرسشنامه مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پرسشنامه نمی باشند می توانند عنوان فایل پرسشنامه درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل cofenetyascom@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پرسشنامه از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

 پرسشنامه سبک های عمومی تصمیم‏ گیری

پرسشنامه سبک های عمومی تصمیم‏ گیری  [۱] توسط اسکات و بروس (۱۹۹۵) تهیه و تدوین شده است. این پرسشنامه مشتمل بر ۲۵ سئوال و ۵ سبک تصمیم‏گیری می باشد که عبارتند از :سبک تصمیم‏ گیری آنی ، سبک تصمیم ‏گیری اجتنابی ، سبک تصمیم ‏گیری عقلانی ، سبک تصمیم ‏گیری شهودی ، سبک تصمیم‏ گیری وابستگی .

به منظور سنجش هر یک از سبک های تصمیم‏ گیری در این پرسشنامه ، به هر یک ۵ سئوال اختصاص داده شده است و برای پاسخگوئی به هر یک از سئوالات نیز طیف لیکرت مورد استفاده قرار گرفته است.

نمره‏های بالاتر در هر سبک تصمیم‏ گیری نشان‏دهنده وجود آن سبک در فرد می باشد (وود[۲] ،۲۰۱۲ )

سبک های تصمیم ‏گیری سوالات
سبک عقلانی(R) ۴، ۷، ۱۱،۲۵،۱۳
سبک شهودی(I) ۱، ۳، ۱۲، ۱۶، ۱۷
سبک وابستگی(D) ۲، ۵، ۱۰، ۱۸، ۲۲
سبک آنی(S) ۸، ۹، ۱۵، ۲۰، ۲۴
سبک اجتنابی(A) ۶، ۱۴، ۱۹، ۲۱، ۲۳

جدول سبک های تصمیم ‏گیری

این پرسشنامه در ایران توسط هادی زاده مقدم و طهرانی (۱۳۸۷) ترجمه شده است و جهت سنجش روایی محتوایی مورد بررسی قرار گرفته و تایید شده است.

جهت سنجش روایی سازه نیز همبستگی بین سبک های تصمیم‏گیری و همچنین همبستگی بین نمرات هر یک از سوالات پرسشنامه و نمرات مربوط به هر سبک مورد بررسی قرار گرفته است.جهت سنجش پایایی پرسشنامه نیز آلفلی کرونیاخ آن محاسبه شده و برابر ۷۱/۰بوده است.

[۱] General Decision Making Style  (GDMS)

[۲] Wood

25,000 ریال – خرید
مطالب پیشنهادی:
  • مقاله سبک های تصمیم گیری
  • تحقیق رابطه بین تعهد سازمانی و مشارکت در تصمیم گیری کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست
  • مقاله افق های آینده خط مشی گذاری عمومی
  • برچسب ها : , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو پیشرفته

    دسته‌ها

    آخرین بروز رسانی

      شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایhttp://cofenetyas.comمحفوظ می باشد.