پرسشنامه ابراز وجود

کافی نت یاس دنلود مقاله و تحقیق و پروژه و پاورپوینت

پرسشنامه ابراز وجود دارای ۴ صفحه می باشد به صورت فایل ورد می باشد . جهت دانلود فایل پرسشنامه بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پرسشنامه در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

ضمناً در صورت تهیه فایل پرسشنامه مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پرسشنامه نمی باشند می توانند عنوان فایل پرسشنامه درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل cofenetyascom@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پرسشنامه از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

پرسشنامه ابراز وجود

این مقیاس در سال توسط دانگل یولی، ارنستتی هالبرگ، آلن جی سلمون، و ریچارد اف هاس، تدوین شده و توسط منیژه شهنی ییلاق و فریبا منصور، ترجمه و تعیین اعتبار گردید. این پرسشنامه (۳۳) ماده‌ای می‌باشد که در واقع (۳۳) موقعیت میان فردی را توصیف می‌کند و آن چه را که معمولا پاسخ دهنده، در هر موقعیت انجام می‌دهد با ۳ گزینه معین می‌سازد. در هر کدام از موقعیت‌ها صرفاً یکی از گزینه‌ها، به عنوان پاسخ مبتنی بر ابراز وجود معین شده است. نمرات با هم جمع شده و یک نمره کلی ابراز وجود فراهم می‌سازد که می‌تواند دامنه ای بین ۰ تا ۳۳ را در بر داشته باشد (بنابراین نمرات بالاتر، منعکس کننده ابراز وجود بیشتر است) سؤالاتی که گزینه (الف) آن‌ها بیانگر ابراز وجود است عبارت‌اند از: (۶، ۱۰،۱۴، ۲۰، ۲۱، ۲۳، ۲۶، ۲۸، ۲۹، ۳۱، ۳۲) و پرسش‌هایی که گزینه ب آن‌ها حاکی از ابراز وجود است عبارت‌اند از: (۱، ۷، ۹، ۱۲، ۱۵، ۱۸، ۱۹، ۲۲، ۲۷، ۳۰، ۳۳) و بالاخره سوالاتی که گزینه ج آن‌ها بیانگر ابراز وجود است عبارت‌اند از: (۲، ۳، ۴، ۵، ۸، ۱۱، ۱۳، ۱۶، ۱۷، ۲۴).

۳-۶-۴- روایی ابزار اندازه گیری

مقصود از روایی آن است که وسیله اندازه گیری به واقع بتواند خصیصه مورد نظر را اندازه بگیرد نه خصیصه دیگر را، مقصود و ماهیت پرسشنامه فقط از راه مطالعه و بررسی روایی آن معلوم می‌گردد (هومن،۱۳۸۰).

برای بدست آوردن روایی پرسشنامه، از نظرات استاد راهنما و صاحبنظران استفاده شد.

۳-۶-۵- پایایی ابزار اندازه گیری

مقصود از پایایی یک وسیله اندازه گیری آن است که اگر خصیصه ای مورد سنجش را با همان وسیله یا وسایل مشابه و قابل مقایسه با آن را تحت شرایط مشابه دوباره اندازه گیری کنیم، نتایج حاصل تا چه حد مشابه، دقیق و قابل اعتماد است.

روشی که در این تحقیق جهت تعیین پایایی پرسشنامه مورد استفاده قرار گرفت روش آلفای کرونباخ است این روش برای محاسبه همسانی درونی ابزار اندازه گیری از جمله پرسشنامه‌ها یا آزمون‌هایی که خصیصه‌های مختلف را اندازه گیری می‌کنند به کار می‌رود (سرمد و دیگران،۱۳۸۱).

به منظور اطمینان بیشتر، در این پژوهش برای سنجش پایایی پرسشنامه‌ها، یک مرحله پیش‌آزمون انجام گرفته است. بدین منظور پرسشنامه‌ها بین تعداد ۳۰ نفر از معتادین کمپ اعتیاد توزیع شد. پس از جمع آوری آن‌ها و ورود داده‌ها به نرم افزار SPSS ضریب پایایی (آلفای کرونباخ) محاسبه گردید. ضریب مورد نظر ۰٫۷۴۳ درصد می‌باشد.

25,000 ریال – خرید
مطالب پیشنهادی:
  • مقاله مهارت ابراز وجود گامی موثر در مهارت های اجتماعی
  • برچسب ها : , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو پیشرفته

    دسته‌ها

    آخرین بروز رسانی

      چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایhttp://cofenetyas.comمحفوظ می باشد.