مقاله ماهواره های فضایی

کافی نت یاس دنلود مقاله و تحقیق و پروژه و پاورپوینت

مقاله ماهواره های فضایی به صورت فایل word   ( ورد ) و قابل ویرایش می باشد . که دارای ۱۸ صفحه بوده و جهت دریافت و دانلود متن و فایل کامل آن می توانید بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نمایید و پس از وارد نموده اطلاعات و آدرس ایمیل خود قادر به پرداخت آنلاین و دریافت آنی متن کامل و فایل ورد مقاله و پروژه مربوطه باشید . همچنین لینک دانلود تحقیق مربوطه همان لحظه به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.

منابع تحقیق

قرآن کریم سوره – شریفه الرحمن آیه ی سوم

ماهواره های فضایی مؤلف : گرگوری وگت ومنجم : عادل ارشقی

فهرست مطالب

ماهواره نخستین ۴
نخستین پرتابها ۵
ساختمان ماهواره ها ۷
ابرها در زیر ماهواره ها ۸
تصویرسازی با اعداد ۱۰
تلسکوپ ماهواره ها ۱۱
رؤیت دنیای نامرئی ۱۳
تعمیرات پرهزینه ی ماهواره ها ۱۴
منابع تحقیق ۱۶

چکیده

در این مقاله با ماهواره های فضایی وساختمان آن، ماهواره نخستین، ابرها در زیر ماهواره ها، تصویرسازی با اعداد و رؤیت دنیای نامرئی آشنا می شویم.

اکنون که سی سال از شروع پرتاب ماهواره ها می گذرد ودرحدوده ۳۵۰۰ ماهواره از هیجده کشور جهان وپنج سازمان بین المللی به فضا پرتاب شده است.

ماهواره ها برای مطالعه علمی فضای کیهانی اکتشاف معادن بررسی اقیانوس ها برقراری ارتباطات تلفنی بخش برنامه های تلویزیونی جا سوسی از کشورهای دیگر ومطالعه آلودگی محیط زیست به خدمت گرفته می شود.

ماهواره هایی که به منظور کاربرد ارتباطاتی طراحی شده اند دارای ابزارها تقویت کننده رادیویی هستند برای ارسال ودریافت اطلاعات ودستورالعمل ها در ماهواره ها از آنتن ها استفاده می شود.

واژه های کلیدی: ماهواره فضایی، ابرها، تصویرسازی، تلسکوپ،

مقدمه

حقیقی از یک رویا

ای گروه جن وانس اگر می توانید از کرانه های آسمان وزمین راه فراری یافته بگریزید این کار را بکنید. لیکن از حساب ما وعذاب ما گریزی ندارید مگربا حجت وعذر موجه                             آیه سوم از سوره شریفه الرحمن

شاید از آن زمان که قابلیتی چشم به آسمان دوخته بود تا از پرنده ای نحوه دفن کردن هابیل را بیاموزد یا شدادها وفرعونها بربال پرندگان غول پیکرکجاوه می‌ساختند رویای پروازدر اندیشه آدمی بود.

وچون انسان ذاتا کنجکاو وجستجو گر آفریده شده هرگز نسبت به پدیده های دنیای اطراف خود متفاوت نبوده است وهمه اختراعات وکشفیات دانشمندانه رشته های مختلف علمی وحتی بوجود آمدن علم ودانش بمنظور اغناء همین عزیزذاتی بوده است وازآنجا که طبیعت خلقت آدم با هدف تکامل خویش و پدیده های اطراف اوست انسان نمی تواند به چراهای ماورای خود بی تفاوت مانده ودر جهت پاسخ یافتن برنیاید وقرآن کریم این آیات روحبخش وهدایت گرد درآیه از سوره های خویش اعجاز خود را نمایان می سازد تا متقین راه تکامل خویش را بازیابند وقتی خداوند در دومین آیه از سوره بقره به این امر اشاره می کند که قرآن کتاب متقین است به یقین به این معنی نیست که قشرخاصی از مردم باید از این کتاب استفاده کنند بلکه هدف ازبیان این مطلب آن است آ آن که درآیات این کتاب تدبر می کنند وبه فرامین آن با ایمان واعتقاد عمل می کنند لایقان واقعی این کتابند وتاریخ اسلام انواع قرآن خوانها را نشان داد. عمروعاص عبدالرحمن بن معجم مرادی هریک به نوعی قرآن خوان بودند اما یکی قرآن را (بزاری برای خود نمائی وفریب ودیگری قرآن را وردی از روی تحجروتعصب جاهلانه مورد استفاده قرار میدادند وعلی (ع) و حسین (ع) وفاطمه (س) وزینب (س) وابن سیناء وابوریحان، و… با تدبروژرف نگری درآیات الهی خود را در لایق بودن به خواندن آن معرفی می کردند.

20,000 ریال – خرید

مقاله و پروژه و تحقیق ها به صورت فایل ورد و قابل دانلود می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد. ضمنا همان لحظه لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می گردد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید

مطالب پیشنهادی:
  • مقاله آسیب شناسی استفاده از ماهواره و تأثیر آن بر تضعیف بنیان خانواده
  • مقاله قانون منع استفاده از تجهیزات ماهواره
  • مقاله فضای شهری و تعابیر مرتبط
  • مقاله نقشه برداری
  • برچسب ها : , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو پیشرفته

    دسته‌ها

    آخرین بروز رسانی

      پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایhttp://cofenetyas.comمحفوظ می باشد.