پرسشنامه نوآوری سازمانی اتلای و اکیف

کافی نت یاس دنلود مقاله و تحقیق و پروژه و پاورپوینت

پرسشنامه نوآوری سازمانی اتلای و اکیف دارای ۳ صفحه می باشد به صورت فایل ورد می باشد . جهت دانلود فایل پرسشنامه بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پرسشنامه در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

ضمناً در صورت تهیه فایل پرسشنامه مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پرسشنامه نمی باشند می توانند عنوان فایل پرسشنامه درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل cofenetyascom@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پرسشنامه از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

پرسشنامه نوآوری سازمانی اتلای و اکیف

مشتمل بر ۱۸ سؤال که به صورت مقیاس ۵ درجه ای لیکرت (کاملاً مخالفم نمره۱، مخالفم نمره۲، نظری ندارم نمره۳، موافقم نمره۴، کاملاً موافقم نمره۵) است.

جدول۲-۳) تعداد سؤالات و مؤلفه های هریک از پرسشنامه ها

پرسشنامه مؤلفه ها تعدادسؤالات شماره‌ی سؤالات
یادگیری سازمانی مهارت های فردی ۶ ۶ -۱
مدل های ذهنی ۶ ۱۲-۷
چشم انداز مشترک ۴ ۱۶-۱۳
یادگیری تیمی ۴ ۲۰-۱۷
تفکّر سیستمی ۴ ۲۴-۲۱
درگیری شغلی ____ ۱۰ ۳۴-۲۵
نوآوری سازمانی ____ ۱۸ ۱۸-۱

 روایی پرسشنامه ها:

مقصود از روایی آن است که آیا ابزار اندازه گیری می تواند خصیصه و ویژگی که ابزار برای آن طرّاحی شده است را اندازه گیری کند یا خیر ؟ ( خاکی، ۱۳۸۲: ۲۴۴). روش های متعددی برای تعیین روایی ابزار اندازه گیری وجود دارد که یکی از آن ها روایی محتواست. روایی محتوای یک آزمون توسط افراد متخصص در مورد موضوع مورد مطالعات تعیین می شود ( سرمد، بازرگان و حجازی، ۱۳۸۹: ۱۷۱).

علی رغم این که هر سه پرسشنامه‌ی این پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است و از روایی لازم برخوردار می باشد، در این پژوهش برای تعیین روایی پرسشنامه ها از روش روایی محتوا استفاده شد و مورد تأیید متخصصان مدیریت قرار گرفت.

۲-۶-۳) پایایی پرسشنامه :

درجه‌ی پایایی مربوط به ثبات، یعنی حصول یک نتیجه‌ی مکّرر است. بدین معنا که اگر شئ امروز اندازه‌گیری شود و در هفته‌ی دیگر اندازه گیری صورت پذیرد، نتایج قریب به همسانی باشد ( مگر آن که در طی این مدت، یک تغییر واقعی در شئ صورت گرفته باشد). در این جا ذکر نکته ای لازم به نظر می‌رسد برای این که یک آزمون روا باشد باید نخست پایا باشد. یعنی پایایی شرط روایی است ( سیف، ۱۳۸۴: ۹۰). هر سه پرسشنامه استاندارد بوده و در تحقیقات بسیاری در داخل و خارج از کشور مورد استفاده قرار گرفته اند و پایایی آن ها در تحقیقات گوناگونی مورد تأیید قرار گرفته است و از پایایی بالایی برخوردارند. در این پژوهش پایایی پرسشنامه ها بر روی یک نمونه‌ی ۵۰ نفری از آزمودنی ها (دبیران زن و مرد ) انجام شد و برآورد آماری آن ها از طریق آلفای کرونباخ برای نوآوری سازمانی ۸۶/۰ به دست آمده است.

25,000 ریال – خرید
مطالب پیشنهادی:
  • مقاله نوآوری سازمانی
  • مقاله مدل های نوآوری سازمانی
  • برچسب ها : , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو پیشرفته

    دسته‌ها

    آخرین بروز رسانی

      سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایhttp://cofenetyas.comمحفوظ می باشد.