پرسشنامه سبک های والدینی

کافی نت یاس دنلود مقاله و تحقیق و پروژه و پاورپوینت

پرسشنامه سبک های والدینی دارای ۹ صفحه می باشد به صورت فایل ورد می باشد . جهت دانلود فایل پرسشنامه بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پرسشنامه در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

ضمناً در صورت تهیه فایل پرسشنامه مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پرسشنامه نمی باشند می توانند عنوان فایل پرسشنامه درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل cofenetyascom@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پرسشنامه از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

پرسشنامه سبک های والدینی

پرسشنامه فرزند پروری یانگ که یک ابزار اولیه برای شناسایی ریشه های دوران کودکی طرح واره ها است در سال ۲۰۰۳ توسط یانگ[۱] تهیه شده است. این پرسشنامه ۷۲ عبارت دارد که در آن پاسخ دهنده پدر و مادر خود را به طور جداگانه، بر اساس نوع رفتاری که با وی داشته اند، در یک مقیاس شش درجه ای رتبه بندی می کند. این ابزار دارای ۱۷ زیر مقیاس: محرومیت عاطفی[۲]، رها کردن[۳]، بی اعتمادی/ بد رفتاری[۴]، نقص/ شرم[۵]، شکست[۶]، وابستگی/ بی کفایتی[۷]، آسیب پذیری در مقابل ضرر یا آسیب[۸]، خود تحول نایافته/ گرفتار[۹]، اطاعت[۱۰]، ایثار[۱۱]، بازداری هیجانی[۱۲]، معیارهای سرسختانه[۱۳]، استحقاق/ بزرگ منشی[۱۴]، خویشتنداری و خود انضباطی ناکافی[۱۵]، پذیرش چویی جلب توجه[۱۶]، منفی گرایی/ بدبینی[۱۷] و تنبیه[۱۸]. هر یک از این زیر مقیاس ها ریشه های محتمل برای هر یک از طرح واره ها را نشان می دهند. برای مثال زیر مقیاس محرومیت عاطفی ریشه طرح واره محرومیت عاطفی مربوط به پدر یا مادر را نشان می دهد( یانگ و کلوسکو ، ۱۹۹۳).

[۱] – young

[۲] – Emotional Deprivation

[۳] – Abandonment

[۴] – Mistrust / Abuse

[۵] – Defectiveness / Shame

[۶] – Failhure

[۷] – Dependence / Incompetence

[۸] – Vulnerability to Harm or Illness

[۹] – Enmeshment

[۱۰] – Subjugation

[۱۱] – Self-Sacrifice

[۱۲] – Emotional Inhibition

[۱۳] – Unrelenting Standards

[۱۴] – Entitlement

[۱۵] – Insufficient Self-Control

[۱۶] – Approval Research

[۱۷] – Negativity/ Pessimisin

[۱۸] – Punishment

25,000 ریال – خرید
مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو پیشرفته

دسته‌ها

آخرین بروز رسانی

    دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
تمامی حقوق برایhttp://cofenetyas.comمحفوظ می باشد.