پرسشنامه تست شخصیتی نوجوانان آیزنک

کافی نت یاس دنلود مقاله و تحقیق و پروژه و پاورپوینت

پرسشنامه تست شخصیتی نوجوانان آیزنک دارای ۱۳   صفحه و ۸۰ سوال می باشد به صورت فایل ورد می باشد . جهت دانلود فایل پرسشنامه بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پرسشنامه در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

ضمناً در صورت تهیه فایل پرسشنامه مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پرسشنامه نمی باشند می توانند عنوان فایل پرسشنامه درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل cofenetyascom@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پرسشنامه از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند

آزمون شخصیتی آیزنک ویژه نوجوانان ( نرم ایران )

راهنمایی

این پرسشنامه شامل شامل سؤالاتی درباره طرز رفتار ، کردار و احساسات شما است. هیچ یک از این سؤالها جواب صحیح یا غلط ندارند. منظور ما پی بردن به طرز فکر شما است و هر چه بگویید از نظر ما محترم و قابل قبول است. هر سؤال را بخوانید و تصمیم بگیرید جواب شما در مقابل سؤال مزبور بلی است یا خیر .

منظور اصلی ما پی بردن به عکس العمل طبیعی و بلافاصله شماست نه آنچه پس از مدتی تفکر وتأمل  ممکن است بدست آید .بنابراین ، تمام این پرسشنامه نباید بیش از ده تا پانزده دقیقه طول بکشد. سعی کنید هیچ سؤالی را نخوانده و بی جواب ترک نکنید. اگر در مورد سؤالی واقعاً نتوانید تصمیم بگیرید که یکی از دو جواب بلی  یا خیر را انتخاب کنید آن پرسش را با علامت سؤال (؟) مشخص فرمایید. علامت سؤال را بین ستون بلی و خیر در مقابل سؤال مربوطه بنویسید . سعی کنید تعداد این علامت ها زیاد نباشد. با سرعت کار کنید و فراموش نفرمایید که باید همه سؤالات راجواب بدهید . روی هر سؤال بیشتر از چند لحظه تأمل نکنید و پس از وارد کردن جوابی که بطور طبیعی و بلافاصله به ذهنتان رسیده است به سؤال بعدی بروید.

25,000 ریال – خرید

.

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو پیشرفته

دسته‌ها

آخرین بروز رسانی

    دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
تمامی حقوق برایhttp://cofenetyas.comمحفوظ می باشد.