پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی هارتر

کافی نت یاس دنلود مقاله و تحقیق و پروژه و پاورپوینت

پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی هارتر دارای ۳ صفحه می باشد به صورت فایل ورد می باشد . جهت دانلود فایل پرسشنامه بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نموده و پس از وارد نمودن آدرس ایمیل و کلیک بر روی گزینه خرید به درگاه بانک متصل شده و از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قادر به پرداخت و تهیه آن می باشید. بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل پرسشنامه در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید آن را دانلود نمایید . ضمناً همان لحظه لینک دانلود فایل نیز به آدرس ایمیل  شما ارسال می گردد.

ضمناً در صورت تهیه فایل پرسشنامه مربوطه و مناسب نبودن فایل با اعلام شماره کارت بانکی و آدرس ایمیلی که در سایت ثبت نموده اید مبلغ پرداختی حداکثر ۲۴ ساعت بعد برگشت داده می شود.

بزرگوارانی که به صورت انلاین قادر به تهیه فایل پرسشنامه نمی باشند می توانند عنوان فایل پرسشنامه درخواستی را  به همراه آدرس ایمیل و شماره همراه خود را به ایمیل cofenetyascom@gmail.com ارسال نمایند تا فایل پرسشنامه از طریق ایمیل یا تلگرام برای آنها ارسال گردد و پس از آن هزینه را کارت به کارت به حساب ما واریز نمایند.

پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی هارتر

پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی هارتر شامل  ۳۳ گویه و هدف آن بررسی انگیزش تحصیلی در بین دانش آموزان  می‌باشد. این ابزار شکل اصلاح شده مقیاس‏ هارتر(۱۹۸۱،۱۹۸۰)به عنوان یک ابزار سنجش انگیزش تحصیلی است.همان‏گونه که بیان شد مقیاس اصلی هارتر،انگیزش تحصیلی را با سؤال‏های دوقطبی می‏سنجد که یک قطب آن‏ انگیزش درونی و قطب دیگر انگیزش بیرونی است و پاسخ آزمودنی به موضوع هرسؤال فقط می‏تواند یکی از دلایل بیرونی یا درونی را دربرداشته باشد.از آنجا که در بسیاری موضوع‏های‏ تحصیلی انگیزه‏های درونی و بیرونی هردو نقش دارند،لپر و همکاران (۲۰۰۵) مقیاس هارتر را به‏ شکل مقیاس‏های معمول درآوردند که هرسؤال تنها یکی از دلایل انگیزش درونی و بیرونی‏ در نظر می‏گیرد.

 ۳-۶- روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

25,000 ریال – خرید
مطالب پیشنهادی:
  • مقاله انگیزش در مدیریت
  • مقاله انگیزش تحصیلی
  • مقاله انگیزش و عوامل آن در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
  • پرسشنامه انگیزش تحصیلی
  • مقاله بررسی رابطه بین شیوه های فرزند پروری مادران
  • برچسب ها : , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو پیشرفته

    دسته‌ها

    آخرین بروز رسانی

      پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایhttp://cofenetyas.comمحفوظ می باشد.