مقاله شرکت گوگل

کافی نت یاس دنلود مقاله و تحقیق و پروژه و پاورپوینت

مقاله شرکت گوگل به صورت فایل word   ( ورد ) و قابل ویرایش می باشد . که دارای ۳۸ صفحه بوده و جهت دریافت و دانلود متن و فایل کامل آن می توانید بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نمایید و پس از وارد نموده اطلاعات و آدرس ایمیل خود قادر به پرداخت آنلاین و دریافت آنی متن کامل و فایل ورد مقاله و پروژه مربوطه باشید . همچنین لینک دانلود تحقیق مربوطه همان لحظه به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.

فهرست منابع

پندار یوسفی،”بمبی در گوگل منفجر شد”، ماهنامه کلیک، سال هشتم، شماره ۱۷۶، ۱۴ بهمن ۱۳۸۶، صفحه ۸.

امیر عظمتی، همه چیز درباره سرویس ایمیل گوگل(Gmail)، ماهنامه دانش و کامپیوتر، شماره ۳۵، مرداد ۱۳۸۳، صفحه ۳۱.

فهرست مطالب

مقدمه ۱
درباره گوگل ۲
ریشه‌یابی ۲
تاریخچه ۲
سرمایه و پیشنهاد اولیه عمومی‌سازی ۳
زیرمجموعه‌ها ۴
محصولات و خدمات ۵
جستجوگر ۵
نرم افزار ۶
سیستم عامل کروم ۶
سیستم عامل اندروید ۶
رسانه‌ها و شبکه‌ها ۷
گوگل کروم ۷
درآمد ۸
تبلیغات ۸
مشکلات امنیتی ۹
رابطه گوگل با ایران ۱۰
حمله به کاربران ایرانی ۱۱
وبلاگ رسمی گوگل به زبان فارسی ۱۱
مشکلات ۱۲
فعالیت‌های دیگر ۱۲
مسابقه‌ها ۱۲
پزشکی ۱۳
انرژی ۱۳
حمل و نقل ۱۳
موتور جستجو ۱۳
شروع کار با گوگل ۱۵
جستجوی گوگل ۱۵
یا بخت یا اقبال ۱۵
جستجو با انتخاب زبان صفحات ۱۶
عملگر + ۲۱
عملگر – ۲۱
عملگر ~ ۲۱
عملگر “” ۲۲
عملگر یا ۲۲
عملگر Site 22
عملگر Cashe 23
عملگر Link 23
عملگر Inurl 23
عملگر Intitle 23
عملگر Filetype 23
عملگر Intext 23
عملگر Info 24
عملگر Related 24
عملگر .. ۲۴
نشان اصلی صفحه جستجوی گوگل ۲۵
لوگوهای مرتبط با ایران ۲۶
دیگر جستجوهای گوگل ۲۶
Google Images 26
Google Blogs 26
Google Books 26
Google Maps 26
Google News 27
Google Scholar 27
Google Video 27
Google Mail 28
Google Groups 28
Google Documents 29
Google Messenger 29
You Tube 29
Google Weblog 30
Photo Organizer 30
Google Answer 30
Google Earth 30
Google Analytics 31
Google Desktop 31
Google Products 31
Google Accelerator 31
Froogle Google 32
Google Translator 32
فهرست منابع ۳۳

چکیده

در این مقاله  درباره گوگل، تاریخچه، محصولات و خدمات، سیستم عامل کروم، سیستم عامل اندروید، وبلاگ رسمی گوگل به زبان فارسی و دیگر جستجوهای گوگل و … توضیح می دهد.

گوگل وبلاگ فارسی‌زبان خود را در ۷ سپتامبر ۲۰۱۱ افتتاح کرد، این وبلاگ توسط مهدی شریف‌زاده، راهبر تیم زبان فارسی گوگل اداره می‌شود. در اولین پست این وبلاگ با اشاره به قدمت زبان پارسی، آمده‌است در حدود پنجاه درصد فارسی ‌زبانان که اغلب در کشورهای ایران، افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان و پاره‌ای نقاط دیگر زندگی می‌کنند، از اینترنت استفاده مینمایند که این میزان دو درصد کاربران اینترنتی را تشکیل میدهد.  گوگل هدف از این اقدام را ایجاد «کانالی ارتباطی برای اعلان‌های محصولات، راه‌اندازی ویژگی‌ها و به‌روزآوری‌های فوری در زمان‌های بحرانی برای کاربران فارسی‌زبان» اعلام کرد. از نکات جالب توجه قالب این وبلاگ، ترکیب لوگوی گوگل با سبزه عید نوروز است. اولین پست وبلاگ رسمی گوگل به زبان فارسی توسط سه تن به نام‌ های مهدی شریف‌زاده (راهبر تیم زبان فارسی)، باب جانگ (مدیر جهانی‌سازی) و جک بویس (مدیر بومی‌سازی) پست شده‌است.

واژه های کلیدی: گوگل، موتور جستجو، عملگر،

مقدمه

گوگل یک شرکت سهامی عامی است که در زمینهٔ جستجوی اینترنتی، رایانش ابری و تبلیغات سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت توسط لری پیج و سرگئی برین تأسیس شد که هر دوی آن‌ها در دانشگاه استنفورد به عنوان داوطلب PhD حضور داشتند و با نام «مردان گوگل» شناخته می‌شدند. گوگل در ابتدا به عنوان یک شرکت خصوصی در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ ثبت شد و فروش اولیه سهام آن در ۱۹ اوت ۲۰۰۴ انجام شد. لری پیج و سرگئی برین و اریک اشمیت قبول کردند که به مدت بیست سال، یعنی تا سال ۲۰۲۴ در کنار هم کار کنند. هدف گوگل از آغاز «سازماندهی کردن اطلاعات دنیا و دسترس‌پذیر کردن آن‌ها برای عموم» بود و شعار غیر رسمی شرکت (که توسط مهندس گوگل امیت پاتل ابداع شد و توسط پل بوچهیت از آن حمایت شد) «شرور نباشید» بود. در سال ۲۰۰۶ شرکت به محل جدید و کنونیش در مانتین ویو، کالیفرنیا منتقل شد.

گوگل بر گرفته شده از کلمه گوگول که به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن» است که نوعی شعار و در واقع مقصود موضوع است. بدین معنی که گوگل قصد دارد تا سرویس‌ها، اهداف و اطلاع‌رسانی و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد. گوگل به طور تخمینی دارای بیش از یک میلیون سرور در سراسر جهان است و روزانه بر روی بیش از یک میلیارد درخواست جستجو و حدود ۲۴ پتا بایت داده تولید شده توسط کاربران پردازش انجام می‌دهد. نتیجه رشد سریع گوگل از بدو ثبت شدن شرکت، زنجیره‌ای از محصولات، خرید و شراکت با شرکت‌های دیگر بود. این شرکت محصولات اینترنتی سودمندی مانند سرویس ایمیل جی‌میل و شبکه‌های اجتماعی مانند اورکات و به تازگی گوگل باز و گوگل پلاس را به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد. محصولات گوگل به ابزارهای رومیزی نیز توسعه پیدا کرد، با برنامه‌هایی مانند مرورگر وب گوگل کروم، سازماندهی و ویرایشگر تصاویر پیکاسا و پیام‌رسان فوری گوگل تاک. گوگل برروی سیستم عامل موبایل اندروید که در بسیاری از تلفن‌های همراه استفاده می‌شود، در کنار سیستم عامل گوگل کروم که با نام ۴۸Cr- هم شناخته می‌شود، نظارت دارد.

 درباره گوگل

ریشه‌یابی

گوگل بر گرفته شده از کلمه گوگول به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن» است که توسط میلتون سیروتا پسر خواهر ادوارد کاسنر ریاضیدان آمریکایی اختراع شده و در کتاب «ریاضیات و تخیل» نوشته شده‌است. هدف لری و سرگئی از انتخاب این واژه این بود تا نشان دهند قرار است ماموریتی را به اجرا رسانند که هدف آن سازماندهی انبوهی از اطلاعات وب است.

30,000 ریال – خرید

مقاله و پروژه و تحقیق ها به صورت فایل ورد و قابل دانلود می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد. ضمنا همان لحظه لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می گردد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو پیشرفته

دسته‌ها

آخرین بروز رسانی

    چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
تمامی حقوق برایhttp://cofenetyas.comمحفوظ می باشد.